viernes, 8 de julio de 2011

Cine este Isaacul vieti Tale?

In urma cu catva timp, am participat la un studiu biblic impreuna cu cativa tineri crestini. Textul citit a fost din Romani 4; 2-3 , era vorba despre Avraam si ascultarea lui neconditionata.
Daniel, cel care conducea studiu biblic, a intrebat: "care este Isaacul vietii voastre?.Ce ocupa locul intai in viata voastra?. Daca Dumnezeu ar cere sa-l sacrificati, ati da acelasi raspuns ca si Avraam?."
In continuare fiecare am spus "Isaacul" vietii noastre, pentru uni au fost prietenii, pentru alti muzica, fiecare cu un lucru diferit, si toti am ajuns la un gand comun, atat in cat ne-a fost rusine de noi. Ne-am dat seama ca toti avem lucruri nesemnificative pe care le punem mai presus de Dumnezeu.

Acum te invit sa te gandesti si sa meditezi. Care este Isaacul vietii tale?. Ce lucru iti ocupa locul intai, locul Celui care te-a salvat si atat de mult te iubeste? Merita oare lucrul acela locul de onoare? Meditiaza si cedeaza-l Celui care si la castigat stand pe cruce in locul tau.

Ii multumesc Domnului Isus pentru iubirea lui nespus de mare, pentru harul si onoarea de a ma numi copilul Lui. Astept ziua in care sa pot sa ii spun aceste cuvinte in persoana, Rascumparatorului meu, celui care ocupa primul loc in viata mea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario